måndag 8 december 2008

AK: Är jag för kräsen?

Tittar på en dokumentär om en dvärg (nej, inte Linn) som går igenom nånting jobbigt. Det är inte det viktiga, eller ja, för henne är det väl det. Men i alla fall. Hon lever i ett fantastiskt förhållande, har ett barn och verkar relativt tillfreds med det hon har. Hennes karl är normallång och har ändå på nåt sätt lyckats bli attraherad av henne, att han kanske skulle kunna ha nån sorts fetish skiter vi i. Hur kommer det då sig att jag dissar folk för att de har fula skor eller för korta byxor eller nåt annat vettigt? Borde jag bli mindre ytlig? Inte för att jag tycker att jag är ytlig, bara att jag har en tendens att haka upp mig på detaljer. Men va fan, fula skor och korta byxor är faktiskt riktigt hemskt. Tycker nog att jag har rätt att tycka att det är sjukt fult. Så, nu bestämmer vi det.

1 kommentar:

Bloggtoppen.se