lördag 20 december 2008

AK: Imorgon är en annan dag

Idag har jag inhandlat de sista julklapparna, så nu är jag helt klar. Skönt. Men julstämningen vägrar ändå infinna sig. Just nu funderar jag på att skänka alla klapparna till behövande och stanna kvar i min lägenhet hela julen. Men ja, det är bara just nu jag känner så antar jag.

Igår somnade jag klockan sju på kvällen, tror jag led av lite sömnbrist. Men efter att ha sovit i 15 timmar är jag nu pigg igen. Piggare än jag varit på länge faktiskt.
Bilder från torsdagen ja, det har jag ju lovat. Det ni får är ett hattmaraton. Då blir ni glada va?

Matilda är gangsta
Anton är också rätt gangsta
Jenny gangsta
Gangstaattityden försvinner mer och mer...
Johan gangsta?


Lotta ser alldeles för snäll ut för att vara gansta

Och där försvann gangstaattityden totalt.

1 kommentar:

  1. skönt att du hade hängt stjärnan på samma sätt =)

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se