fredag 5 december 2008

AK: Nu är det fredag! (Info för er som inte har koll på veckodagarna!)

Jag har börjat denna fredag på bästa sätt, genom att ligga kvar i sängen och kolla på några av mina favoritserier. Egentligen kanske jag borde göra massa annat nyttigt, men jag tycker väldigt mycket om att strunta i alla dessa måsten.

Jag antar att många är väldigt nyfikna på om jag ska få umgås med Sara idag eller inte, jag är precis lika nyfiken som ni. Än så länge har damen inte behagat höra av sig. Hon har en timme till på sig, sen är det jag som skickar en bil med bajs till henne.

Just nu saknar jag mina brorsöner litegrann, undrar om det är mitt undermedvetna som säger åt mig att jag är mogen för att skaffa barn nu? Kanske inte så troligt, men det skulle kunna vara så. Det är nog så. Dags att skaffa barn alltså. Ujuj, verkligen ett måste som jag nog kommer att strunta i idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se